دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
شیرآقایی تاکید کرد:
رزمنده بهشهری 8 سال دفاع مقدس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بیان واقعیت های تلخ و شیرین جنگ تحمیلی به نسل های پیش رو و کسانیکه آن دوران را درک نکردند، گفت: ناگفته های دوران جنگ تحمیلی دقیق و متقن باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود.
ناگفته های جنگ تحمیلی به نسل آینده منتقل شود

به گزارش آوای خزر از ساری، حسینعلی شیرآقایی با اشاره به اینکه انقلاب نوپای اسلامی از بدو شکل گیری مورد دشمنی عوامل نفوذی انگلیس، آمریکا، صهیونیست و کشورهای متخاصم با نظام اسلامی بود، گفت: توطئه، ترور، شهادت شخصیت ها همگی بیانگر کینه دشمنان از اسلامی بود که در شکل حکومت و نظامی مستقل در ایران اسقرار یافت لذا با انحاء مختلف در صدد اسقاط آن بر می آمدند.


رزمنده بهشهری 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه ترور شخصیت ها، ایجاد ناامنی اوضاع داخلی ایران و متعاقب آن تحمیل جنگ نابرابر قدرتهای بزرگ جهان و کشورهای دیگر به میهن اسلامی، موید خصومت دشمنان است، افزود: رزمندگان اسلام با دستان خالی و ابتدائی ترین سلاح های نظامی با توکل به خدا مقابل استکبار، صهیونیست و تمام کفر جانانه ایستادگی کردند تا ناموس ما امن و  نظام حفظ بماند.


فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: هجوم وحشیانه رژیم بعث به میهن اسلامی را با حمایت های بیگانگان و کشورهای مزدور تا حدی یاد کرد که بمباران های هواپیماهای دشمن تا تهران و نکا هم پیش رفته بود.


شیرآقایی بیان کرد: در چنین شرایطی همگام با نیروی نظامی کشور  نیروهای پاسدار و بسیجی ، پیرو اجابت امر امام(ره) برای دفاع از نوامیس و میهن اسلامی به دفاع  پرداخته و در میدان نابرابر نبرد جانانه عمل کردند.


وی با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بیان واقعیت های تلخ و شیرین جنگ تحمیلی به نسل های پیش رو و کسانیکه آن دوران را درک نکردند، اظهار داشت: ناگفته های دوران جنگ تحمیلی دقیق و متقن باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود تا  تاریخ  جهان فداکاری، رشادت، ایثارگری،  حقانیت جبهه اسلام  و وحشی گری، تخاصم استکباری و جهانی با آزمایش انواع تسلیحات آنان  علیه ملت اسلامی را تثبیت کند.


شیرآقایی با یادآوری لزوم تبیین حقایق جبهه و پشت جبهه، گفت: در زمانی که وضعیت اقتصادی و زندگی مردم میهن اسلامی سامان درستی نداشت، مردم ما برای پیشبرد جنگ، دلهای خود را روانه جبهه کرده و خالصانه با اهدا کوچکترین متاع، و در عین حال، بیشترین موجودی زندگی خود  سهم داشته و نقش آفریدند.


وی بیان صادقانه واقعیت های دفاع مقدس را برای کاروانهای راهیان نور دانشجویی، دانش آموری و اقشار مختلف و مشتاقی که با ورود به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آماده بهره مندی از آن هستند را وظیفه راویان و متولیان دانست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار